20 minuter...

... hann jag vara på jobbet imorse. Sedan ringde dagis, Alex hade kräkts ner hela frukostbordet.
Så det var bara att packa ihop och åka o hämta honom.

Han som mådde så bra igår, åt ganska bra, inget bajs och var så glad imorse över att få gå på dagis. Han sjöng och skrattade.
Han verkar må okej nu också, han har druckit en massa saft och ingenting har kommit upp.
Vi har legat i soffan och tittat på Disney Channel och sitter nu här under filten tillsammans och myser ♥
Hade han varit helt frisk så hade han sprungit runt  busat, men nu vill han sitta här o kramas med mig, lillisen ♥

Men men, vi får vara hemma resten av veckan och se hur det går. Huvudsaken är ju att min lilla älskling blir frisk.
Ringde VC men de tyckte jag skulle avvakta (ovanligt va).

Han pruppar iallafall som en hel karl, bläää. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0