Mammas semlor, mmmmm!


I Fredags jobbade jag till kl 17, och när jag kom hem så möttes jag av dukat bord med tända ljus, mysigt :)

 

Lördagen var vi hemma och tog det lugnt sedan kom ST hit och intervjuade oss, och idag var vi i tidningen. Ni kan läsa det här:

http://st.nu/medelpad/timra/1.2725918-jarnvagen-ett-hot-mot-deras-idyll

Sedan tog vi en sparktur med barnen innan det var dags för middag och till Sebbes stora förtjusning: MELODIFESTIVALEN :]

Idag åkte vi iväg tidigt och uträttade lite ärenden innan vi åkte till Hemmanet och firade LEE på hans födelsedag.
Vi hälsade även på lilla mormor en sväng, sedan fick vi god mat och hemgjorda Semlor hemma hos mamma.
Mmmmm, hennes semlor slår allting. YUMMIE!
Nu fick jag med mig en påse hem så när The Onkens kommer hit så ska de få mammas semlor också :)

 Mmmmmm

Eftersom Lee & mamma inte är hemma på Sebbis födelsedag (Thailand åker de till... inte alls avis nej nej ;]) så fick han lite snickar grejor, han blev överlycklig och ville inte ens ta av sig sina arbetshandskar när vi var hos mormor hihi

 Sebbe har dock konsten att se lite sur ut när han koncentrerar sig hi hi


Kommentarer
Postat av: Carro

Nemen hej! Det var verkligen längesedan :) Tack så mycket, hon är så söt min lilla sessa! Ser att dina pojkar har blivit stora :) Dom är helt fantastiska de små liven, synd bara att de växer så fort! Hoppas det är bra med dig också! Kram

2011-02-07 @ 09:24:44
URL: http://carrolined.blogg.se/
Postat av: Solmaz

Guuud vad sebbe är söt :) Måste också bara säga att hans verktygslåda är ungefär lika stor som min.. ;)

2011-02-07 @ 21:09:01
Postat av: modern

Ta nu hand omvarandra medan jag är borta, jag längtar redan efter er innan jag åkt. krama gossarna från mormor

2011-02-07 @ 23:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0