En underbar helg med familjen Onken.

I helgen har vi haft besök av familjen Onken.
Vi har haft en jättemysig helg tillsammans, med skratt skratt SKRATT och en massa massa mys :]
Vi har träffat släkt, vänner, lekt ute i snön, tittat på film, spelat tv spel och härligast av allt GOSAT med den lilla godingen.

Sebbis var så otroligt gullig mot sin lilla kusin. Han var så försiktig och nyfiken. Man såg på honom hur stolt han var och hur mån han var om Harry. Han har blivit så stor och duktig min älskade lilla Sebbis ♥
Alex tyckte självklart också att det var roligt att träffa sin kusin, men det var liksom inte på samma sätt som med Sebbe.

TACK familjen Onken för att ni ville bo och spendera helgen hos oss, Vi ÄLSKAR er såå mycket ♥
(Och nu SAKNAR vi er super mycket!)


Nu lite bilder från helgen. (Bilder från Sebbis födelsedag kommer senare, LOVAR!)

    

    



 
Sebbis hand på lilla Harrys huvud



Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh vad jag älskar er!!!! Min kära underbara lilla Sebbe-boll och min söta lilla fina Alex. Vilka fina bilder! Pussssssssssssssssssss Saknar er så jag kan börja grina!

2011-02-23 @ 14:44:14
URL: http://annacecilia747.blogg.se/
Postat av: monica

TACK FÖR SENAST Kul med TIMRÅtröja. Ser fram emot att pojkarna ska komma o bada. KRAMIZAR

2011-02-23 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0