5 år...

För 5 år sedan hade jag BF på Sebbe, som jag väntade och längtade. Han skulle komma 9 Februari, på Fannys namnsdag.
Men istället kom han 15 Februari, på Fannys födelsedag :)
Tänk vad tiden går fort, tänk att min älskade storpojke blir 5 år!!!

  ♥♥♥♥♥♥♥♥

Just därför håller jag på och bakar lite ikväll, Jitterbugg och Bullar (60 ST!).
Till helgen blir det mer bakning, då ska vi hitta på någon tårta ( han fick en darth vader förra året, så han har höga krav minsann i år) och mer fix inför kalaset.

Nej nu ska jag pensla bullar o stoppa in dem i ugnen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Var det FEM år sedan du gick runt som Barba-pappa?! ;) "Det känns som igår".. Tänk att tre fina grabbar ploppat ut sedan dess! En lång o smal, en kortare o stabbigare, o så knubbiga lillis :) Vilket gäng!



Undra vad jag ploppar ut? En tjej som kommer att bossa över dessa tre, eller en liten kille som försöker hänga på sina "stor-kussar" ;)

2011-02-10 @ 08:54:10
Postat av: Cilla

Tänk, fem år sedan han kom, redan! Kommer aldrig att glömma den dagen jag först såg honom, den har etsat sig fast i mitt minne och det var den dagen jag blev förälskad i en liten pojkbebis för första gången och som mitt hjärta brast! Nu har jag tre småkillar att älska, fantastiskt!!

2011-02-10 @ 17:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0