Lilltrollet.

Så har ännu en vecka gått.
Vi har haft en bra vecka, T har mest jobbat på ute med garaget på kvällarna och jag har tagit hand om huset :]

I Torsdags fick vi fin besök av familjen Ersson/Åsman.
Och vi fick hålla prinsessan Svea för första gången ♥
Hon är så otroligt gullig, blir alldeles tårögd bara jag tänker på henne.
Allt hon varit med om, den lilla fantastiska tjejen.

 Jag & Svea, lilltrollet ♥

Jag och Jenny har följts åt hela livet. Hon har alltid varit en fantastisk vän, hon är som en syster för mig.
Och nu har vi barn båda två, livet är bra fantastiskt ♥

Idag har S varit på kalas, på drakborgen. Jag följde med med honom, han var sjöblöt av svett när vi åkte därifrån.
Uppe i kalas rummet frågade W's mamma om jag ville ha pannkaka, nej tack svarade jag.
Då kom vi fram till att vi båda gick på LCHF sedan 3 veckor tillbaka, lite kul sådär :]
Förövrigt så går det bra med min LCHF kost, men i helgen har jag varit galet sugen på godis. Särskilt igår då vi hyrde film, men jag ska INTE.
Träningen går det också bra med, det är så ROLIGT att man kommit igång. Känner mig redan mycket piggare.
Somnade bara i soffan EN kväll förra veckan, istället för SJU kvällar som annars.

Idag har jag också varit på prommis med A, mycket välbehövligt då jag inte tränat fredag eller lördag :)

Nu ska jag kolla film med min nyklippta snygga man  ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jadu.. tänk att vi nu har kids båda två! O inte vilka kids som helst, utan VÄRLDENS BÄSTA ;)



Kramar!!

2011-08-30 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0