Vad skulle man göra utan mamma?♥

Ja vad skulle man göra utan sin mamma.
Mamma är alltid en sann vän, som finns där i vått och torrt.
Vad du än säger eller gör så finns hon alltid där för dig.

Min mamma är en väldigt speciell mamma, för hon är MIN mamma. ♥
Och hon finns alltid där för mig, hon kommer alltid med små visdomsord som får mig att tänka efter.
Hon stöttar mig när jag är ledsen och finns med mig när jag är glad.
Vi är väldigt olika jag och min kära mamma samtidigt som vi är väldigt lika.
Vi har olika personligheter men vi har väldigt lika värderingar och snarlik klädsmak :]
Efter jag fick barn kom jag och mamma mycket närmare varandra, innan det var jag väldigt omogen och lyssnade inte på så mycket hon sa, men det var som att när jag fick barn så förstod vi varandra på ett helt annat plan.

TACK mamma för att du alltid finns där för mig, Jag älskar dig ♥






Kommentarer
Postat av: mamma

Tack,Matilda för de orden

2011-04-28 @ 22:24:37
Postat av: Jenny

Ja, vad skulle man gjort utan sin mamma?! Idag är det exakt ett år sedan mamma opererades, o jag tackar Gud att hon lever - är pigg, glad o frisk!



O när det gäller Ann-Marie, så ja, hon är verkligen super och man blir så glad av att träffa henne :)



Vi har tur som har världens bästa mammor!



Kram

2011-05-03 @ 07:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0