No time.

Blir inte mkt bloggning nu för tiden. Det finns inte mkt tid över, den lilla tid som finns ägnar jag oftast åt att träna eller vara med min älskade familj.

I Onsdags var jag på bio med några kollegor, vi såg "Hur många lingon finns det i världen?". Jättefin o bra film!!!

Igår hade vi fin besök i form av lill älsklingen Harry, Cilla, Mark, Marks bror+fru och min pappa.
Vi åt pizza, surrade och gosade med mini.
Alex toppade kvällen med att kräkas 4 gånger... Så idag är vi hemma han och jag. Han verkar bättre har ätit som vanligt idag och nu sover han en liten stund.

Ikväll blir det kalas för P som fyller 19.

 

 ♥Goding♥


Kommentarer
Postat av: Cillis

Hi hi hi vilken fin bild på Harry! Tack för en mysig men allt för kort stund med er!



Pussssssssssss

2011-04-04 @ 10:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0