Det gick inte ens en månad...

... så blev jag magsjuk igen.
Det är tredje gången detta år, senast jag var sjuk var 7/3, inte ens en månad sedan.

Igår efter middagen gick vi en lång promenad hela familjen, Alex åkte vagn och Sebbe kämpade med cykeln.
När barnen lagt sig somnade jag i soffan och när jag vaknade var det som ett band över magen.
Kollade på en unge i minuten och BB innan det var dags för sängen.
Jag hann sova oroligt i 2 timmar innan det var dags, jag satt inne på toaletten i 1,5 timme innan jag kunde gå o lägga mig igen. Usch!
Nu mår jag MYCKET bättre, det var en väldigt kort med INTENSIV magsjuka.

Jag orkar inte vara magsjuk mer, jag vet inte hur många gånger min kropp ska klara av. Min mage är så känslig och den är mottaglig för minsta bacill. Ge mig en ny... NU.

Sebbis blev ju sjuk natten till Söndag, men var helt pigg på söndag morgon, skönt! Nu är det bara T kvar...


Kommentarer
Postat av: T

Jag vill inte!! Snälla låt mig slippa!!

2011-04-06 @ 09:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0