Minnen, tårar, glädje & skratt.

I helgen har vi varit i farmors lägenhet och plockat en massa.
Jag, T, Cilla, Mamma & Pappa.

Redan i bilen på väg ut igår började jag gråta, och det kändes som jag skulle kräkas.
Och att se hennes hus och att komma in i hennes lägenhet utan att hon var där, det kändes helt absurt, som i en hemsk hemsk dröm.
Men det var bara att andas in, låta tårarna komma. Vi plockade bland alla hennes saker, och alla hennes foton.
Hon var så vacker och det finns så mycket minnen, och så mycket skratt.
Det var en skum känsla att i ena sekunden gråta för att i nästa minnas och skratta tillsammans.
Men det är väl så det är, man gråter för att man saknar farmor men alla fina minnen som vi delat med henne gör oss glada. Åh farmor vad jag saknar dej!!!

Fick en sådan fin kommentar av min vän Nina, TACK! Den betydde så mycket, och gjorde mig så glad. ♥

Barnen har spenderat dagarna med Maria och Stefan, vad skulle vi ta oss till utan er? Ni är fantastiska som alltid ställer upp, TACK för att ni finns!  ♥

Ikväll när vi hämtade dem hade lille Alex älsklingen fått feber :/, får se om han sover bort den inatt, annars blir det ytterligare några VAB dagar för mig. Lillisen, han var så liten, varm och ynklig ♥

En sista rad till min älskade man, du är fantastisk och jag är så TACKSAM för allting du gör för mig och min familj.
Du har varit helt underbar och hjälpt/hjälper mig i min sorg efter min älskade farmor, och håller min hand och lyssnar och stöttar mig. Jag älskar dig, och är så rörd över allting du ger mig. ♥

Kommentarer
Postat av: Cillis

Ja Tobbis är verkligen en man att lita på i vått och torrt! Mamma och jag pratade om hur duktig han var hemma hos farmor. Nu ska jag se till din sovande lilla febriga sötis. :)

2010-11-01 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0