♥Älskade lilla farmor♥

Det gör ont ända in i själen. Sorgen har inga gränser. 
Min lilla älskade farmor somnade igår in och återförenades med sin älskade Nisse.
Jag tänker konstant på dig lilla farmor, dina små händer och ditt fina vackra ansikte.
Du var så speciell och så fantastisk, det är bara fina minnen som jag har utav dig.
Allting vi gjort tillsammans, alla stunder jag varit med dig.
Farmor, jag älskar dig och saknar dig. ♥
Livet blir sig inte likt utan dig.



    

♥ Du fattas oss älskade lilla farmor, men vi vet att du har det bra i himmelriket ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie, Cindy och Magnus

Kramar till er!

2010-10-25 @ 00:05:07
Postat av: Veronica

Usch så tråkigt kram



Ja, Noel har vuxit till sej en hel del. Vet inte exakt hur lång han är, men är väl drygt en meter skulle jag tro.

2010-10-25 @ 10:09:27
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Moster Evis

Vilka fina bilder på Mary. Det är så vi minns henne.

Jag tänker på er. Kram

2010-10-26 @ 08:52:13
Postat av: Cilla

Lilla farmor. Vad vi kommer att sakna henne!

2010-10-26 @ 22:41:54
URL: http://annacecilia747.blogg.se/
Postat av: Nina

"Genom sorgens mörker lyser minnenas ljus" ♥ Tänker på dig och Cilla.

2010-10-29 @ 15:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0