Strejk i magfabriken.

Puh, vilken natt.

Igår kände jag att jag började må dåligt och sa till T att jag kommer nog bli magsjuk.
Och mkt riktigt, det blev inte mkt sovande inatt utan toaletten blev min bästa vän.

Usch, nu har jag fått i mig lite kräm och lite vatten. Jag tog mig upp i allrummet och hämtade in datorn till sängen.
Blir så uttråkad av att bara ligga här och må illa, och tvn är i allrummet och där har vi ingen soffa ännu, så man måste sitta upp, och det klarar jag inte av ännu. Att sitta upp alltså.

Puh, typiskt att magfabriken i min kropp alltid ska strejka. Min mage måste vara bland de allra känsligaste, jag har alltid haft problem med den. Vad än det är så sätter det sig alltid där.
Tex när jag håller på att bli förkyld får jag alltid en magvärk som heter duga och sedan bryter förkylningen ut.

Det ser ut att vara vackert väder idag, och ikväll skulle vi börja spackla, jag skulle få äran att göra det, tror inte mina ben kommer bära mig då, om inte min älskling kommer hem med lite blåbärssoppa som kanske gör mig frisk. :)

Snälla arbetare i min magfabrik, sluta strejka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0