Min fantastiska vän ♥

Jag har en vän på jobbet, som betyder så mycket för mig.
Hon stöttar mig, och hon är helt fantastisk.
Hon har hjälpt mig så denna höst, hennes ord och hennes omtanke.
Och det är fantastiskt att ha en sådan vän, som lyssnar och som vet vad jag går igenom.
Som kan dela med sig av sina erfarenheter, då hon är mycket äldre ( 33 år närmare bestämt) än mig så har hon hunnit med en hel del mer än vad lilla jag har.

Jag fick rådet av min kära mor idag att berätta för min vän hur mycket hon betyder för mig för tiden går så fort och man vet aldrig vad som händer. Så jag gjorde det, och hon blev så glad och gav mig en stor varm kram.

Tack M för att du finns där för mig, du är guld värd ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0