Alla helgons helg.

Vi har haft en mysig helg, igår var vi ut till kyrkogården och tände ljus för de som lämnat oss och som vi saknar.
Det var så fint där och det var så mycket folk, jag lade en sten vid farfars och farmors grav, och känslorna och saknaden bara sköljde över mig.
Sedan kom Sebbe och kramade på mig, och Evis, Jens & Malin kom förbi med kameran i högsta hugg så det var bara att svälja sina tårar, och istället försöka blicka framåt och vara tacksam för alla de älskade som man har omkring sig.
Det är när någonting sånt här händer som man verkligen märker hur många underbara människor som finns i ens närhet.

Eftermiddagen+kvällen spenderade vi på Spökmiddag i Fagervik, barnen var så uppspelta och Alex blev lite rädd för mig ;)

 Arga arga häxan hu.

 ♥

  Jag & Alex och spöktårtan jag bakade.

Idag har jag varit på prommis med Anna, vi har målat fönster foder i vardagsrummet, rivit socklar och spacklat igen lite hål, handlat blommor och en stor o fin lykta att ha utanför entrén.
Vi har nu en deadline på vårt vardagsrum, eftersom vi ska fira jul här hemma iår :)


Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0