Skype.

Idag har vi efter många månaders tjat fixat med skype. Cilla & Mark gav oss en webcamera sist de var i Sundsvall så då hade vi inga ursäkter som höll längre ;)
Vi har nyss pratat med Cilla, barnen var överförtjusta över att kunna se henne i datorn och sig själva också för den delen. De busade och tokade sig mest men hade roligt :]

Idag har förövrigt varit en helt CRAZY dag på jobbet. Det har varit så mkt så det stått ut ur öronen på oss alla, med felande system och även en utbildning.
Som tur var hade jag en kund som verkligen made my day!
Han var så glad över att jag hjälpt honom, lyssnat och varit förstående.
Att få höra något sådant är verkligen guld värt, då spelar det ingen roll hur resten av dagen varit :)

Sedan fick jag ett roligt fax från en av mina nyvunna vänner nerifrån Skåne, som gjorde så jag skrattade tills jag tappade andan :)

Nu ska vi kika på GIF matchen! Ha en bra kväll!

Lägger in en liten bild fr kalaset i Lördags!

Kommentarer
Postat av: Frida-Martina

Inte en aning :S Känns som man inte har nått roligt alls att ha på sig :/ Har du bestämt dig??

2010-05-11 @ 22:24:41
URL: http://www.frida-martina.se
Postat av: Frida-Martina

Enligt Veronica (som var på det förra året) hade typ alla utom hon kommit dit värsta fin klädda..



Har inte riktigt förstått varför man skulle göra det, det är juh inte en bal direkt..



:]

2010-05-12 @ 22:05:56
URL: http://www.frida-martina.se
Postat av: Malin

Hej!!

Jorå bara bra, själv då ?

Jo, ja ska på klassfesten...Ha ingen aning va man ska ha på sig.

Hmm..fin klänning ? Som balklänning ? Måste man ha de ? Hade mer tänkt mig som vanliga kläder man går ut i annars :)

Ha en trevlig helg ni me.

2010-05-15 @ 09:28:03
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0