Rockstjärnan Sebbe :)

Igår var vi på teater & musikföreställning på Sebbes avdelning på dagis.
Det var super roligt! Alla barnen var så duktiga :)
Det var olika små pjäser och sånger samt ett framträdande av rockgrabbarna :]

Sebbe och hans kompisar A, L & V körde en rocklåt av Markoolio. De rockade loss med gitarrer, solbrillor, bandanas och fixat hår. De var super bra :) hihi jag skrattade så jag grät nästan och självklart var jag super stolt! Sebbe röjde mest av dem alla, han var alldeles svettig efteråt ;)
Tobbe har en film på sin mobil som jag ska lägga in när han kommer hem igen (glömde ju självklart videokameran!).





  

****

I helgen är T och fiskar med jobbet, som han brukar göra varje år. Så i helgen är det bara jag och barnen.
Vi har haft så mysigt ikväll. Och de har varit som små änglar (peppar peppar) särskilt älsklings Sebbe. Han har varit så glad och gosig.
Det var hans dopdag idag, så när vi åt middag tände vi ett ljus och han fick en tidning med ett spel i från affären. Han var så nöjd så :)
Alex däremot är jättehes, låter nästan som han ska tappa rösten. Men han verkar inte särskitl förkyld. Skumt.

Imorgon ska vi till Specksjön och fira Monica som fyllde 50 i Onsdags. Och på förmiddagen tänkte vi ta en sväng ut till hemmanet, då C & M även är där. Så vi kan få vara ute o leka lite. Hoppas på bra väder bara :)

Nu ska jag snart ta och se en film som jag velat se länge, men inte T. Så jag får passa på när han är borta :]
Allt för min syster heter den.


T hjälpte mig att färga håret igår, han var jätteduktig :] Jag var aningens nervös när han kladdade omkring, men jag försäkrade honom att det skulle gå bra. Eftersom både LEE & Stefan färgat sina kvinnors hår så kunde han ju inte vara sämre ;) hihi.

 Resultatet ;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Vad fin du är Mattis! Längtar tills vi ses på fre! Kraaam

2010-05-22 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0