Positivt tänkande.

Så var en sjukt jobbig o stressig måndag över.
Dagen har ändå gått över förväntan, jag försökte tänka positiva tankar hela dagen och det fick mig faktiskt på mkt bättre humör.
Jag skickade ut ett mail till alla mina arbetskamrater, men deras svar var inte lika positiva.
- Har du rökt på? fick jag som svar av C. :]
Och någon annan sa : jaha nu har hon varit på kurs, det kommer inte hålla länge.
Konstigt det där, att man liksom inte får vara positiv för då kommer någon nedslående kommentar (menar INTE din kommentar C ;p).

Men men, vill man vara sur så varsågod jag tänker iallafall försöka vara positiv.

***
Jag har även funderat lite sedan jag var nere i Stockholm. Jag har lärt mig en hel del om mig själv, och känner mig ganska stolt. (men man får ju inte vara stolt i sverige, i lilla landet lagom).

Hoppas ni får en bra måndag, och kom ihåg: Nu är det en HEL vecka tills det är måndag igen ;]

Kommentarer
Postat av: C

Det är väl bra att någon är positiv..... Idag combat, imorgon lunchspinning med "lillhitler" jippie!!!!! Jag rökte oxå på, hahaha

2010-05-10 @ 21:31:23
Postat av: Emelie & Cindy

Klart du ska vara stolt !

Du är en kanonmamma och en minst lika bra fru!



Du har i af fått mig att tänka positivt just i dag!

2010-05-10 @ 21:55:24
URL: http://emfaan.blogg.se/
Postat av: Cilla

Ähhh man får visst vara stolt och göra vad man vill, fast man bor i Sweeeeden!! Så det så! Kolla på mig, vilka regler lyder jag, hi hi?!

2010-05-11 @ 09:58:46
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0