LOVELY Weekend!

Vi har haft en härlig helg, jag och min lilla familj :)

I fredags åkte vi ut till mamma och åt, där även C & M var, kul!
Sedan lämnade vi barnen där, de gick på brasa och vi åkte in på Big Comedy som gästade tonhallen.
Det var så sjukt roligt, jag skrattade så tårarna rann och jag inte fick luft :] Tummen upp!
Sedan åkte vi ut till mamma igen, där merparten av släkten på min sida befann sig. Jätte trevligt!

Vi spenderade natten där, och på Lördagen åkte vi in på stan en sväng med C, M, Lee & Mamma.
Sedan begav vi oss ut till Fagervik och firade Stefan som fyllde år!

Idag har vi varit en sväng och farmor och hälsat på tillsammans med C, M, Pappa & Monica.
Jag har nyss varit ute på en rask prommis, skönt!

Nu blir det Söndagsmys i soffan :)

Tack min underbara familj för en härlig helg, speciellt tack till min älskade syster, du betyder MEST! ♥

Idag och resten av denna vecka går min kärlek, mina tankar och mina böner till min älskade moster och hennes familj. *Kram*

 Jag & C!

  Fika på charm & darlingarna gör pärlplattor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0