Home sweet home!

Hemma igen efter några grymma dagar i huvudstaden.
Skönt dock att vara hemma har längtat efter mina små älsklingar så det gjort ont i hjärtat, sett barn överallt! Och T har jag också saknat, spec när man ska sova. Så ensamt, att sova ensam är inte alls min grej.
Skönt att vara hemma igen :]

Har iallafall haft tre roliga dagar tillsammans med mina underbara roliga nya vänner.
Vi har skrattat och skrattat och haft en hel del diskussioner, om allting mellan himmel och jord.
Kul har vi minst sagt haft :), och på Tisdag kväll hade vi dessutom fest. Vi hade planerat att bara gå ut och äta och dricka nån öl, men det slutade med lite mer för oss alla ;) Kul var det iallafall, men alla var lite trötta igår ;]

Efter kursen igår så gick jag ut och käkade med Cilla & Mark. Vi var på en super häftig restaurang 'Koh Phan Jang'. Det var ett litet Thailand inne i restaurangen, med broar, hyddor, en liten flod med fiskar, ock en tuk-tuk (som vi dessutom fick sitta och äta i hihi) super häftigt! Och god mat, den rekomenderar jag verkligen :)

 Jag & Syster (lånad bild!)

Efter restaurangen gick vi en sväng, då Mark var nyfiken på den tjeckiska pub jag besökt kvällen innan, och jag hittade dit (måste ha världens bästa lokalsinne! ;p). Sedan tog vi oss till medborgarplatsen och satt där på en uteservering en stund. En super mysig kväll!

Nu är jag hemma igen, och imorgon är det ledigt tillsammans med barnen och sedan klassåterträff. Kul!

Vi bestämde förresten att vi skulle ha en återträff med skoteråkning och fiske framöver, får se hur det blir, vore skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0