- När man blir stor börjar man jobba, och när man blir ännu större då jobbar man inte då är man bara hemma.

Ikväll har vi varit ute och hälsat på i Fagervik, de har fått hem en ny vovve, Ture en 2 årig amerikansk cocker hane. Jätte fin var han, och han var ganska stor.
Han var lite reserverad och rädd, men det är väl inte så konstigt när man är helt ny i en familj.

På väg hem satt vi och pratade jag & Sebbe så han inte skulle somna.
Han pratade om framtiden, också sa han att när han blir större så ska han börja jobba.
Och sedan sa han - När man blir stor börjar man jobba, och när man blir ännu större då jobbar man inte, då är man bara hemma ;) också sa han : som mormor. haha, men mormor jobbar ju fortfarande ;)
hihi mammas sötprupp! Han funderade också på vem som var min pappa och mamma, och Tobbes pappa och mamma. Och pratade om när han skulle få barn, då skulle han också bli pappa. Och han skulle gifta sig, med mormor, och han skulle ha en likadan tårta som mamma & pappa, med löv och rosor. Och då ska jag äta upp rosen, för mamma jag älskar rosor!
Han är så roligt när han funderar, och berättar vad han tänker på :] Han är en lite surrkuse och det är så roligt :]

Ikväll är det verkligen teve kväll, både Greys och True blood börjar, Niiice :)
Nu skulle man haft lite godis, men jag har bestämt mig för att det är slut med det förutom på lördagar.
Det överflödiga måste bort, för jag måste ju ha en ny bikini snart!

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: modern

Nej, nu får du lära din son att är det någon som jobbar så är det mormor!!!!!!!!!!!

Lillsebbe som blir så stor och så förståndig.

nu kunde jag lyssna på carola -det gick inte på jobbet-fick inte upp rutan. hon är fantastisk-synd att jag inte var där, men nästa gång kanske.........

2010-03-03 @ 20:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0