This one is going to overtime.

Varit uppe i ca en timme, gjort barnen klar och skickat iväg dem tillsammans med T till dagis. Samma sak som varje morgon.
Önskar jag hade en bil, vilken frihet det är. Och det är så mysigt att lämna barnen på dagis.
Men men, nu sparar vi alla våra pengar till vårt hus istället. När det nu dyker upp :)

Idag kommer bli en lång dag, men ingen idé att tänka på det så mycket, då kommer dagen bli ännu längre.
Jag ska jobba över idag, lär väl jobba fram mot 19.30, sedan får det vara nog :)

För övrigt känner jag mig lite ledsen, för mina nära och kära.
C & M som har det tufft nu :/ och min lilla F, som tiden börjar visa sig för :/ Livet är bra sorgligt ibland, eller hur?

Nu ska jag äta frukost, en halv tallrik fil som varje morgon, mycket exotiskt... eller så inte ;)

Ha en fin dag, är ju åtminstone sol... dock bara 7 gr. Brrrr! Vart är min värme?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0