Dags att skriva på :]

Nu har vi äntligen fått en tid för vår kontraktskrivning, längtar!
På torsdag smäller det, då ska vi skriva på kontraktet till vår livs största affär.
Det är så svårt att förstå, att vi äntligen ska få vårt hus.
Att vi ska flytta härifrån och att vi ska få börja vårt liv på riktigt!!!

***

Förra året när jag fyllde år fick jag ett presentkort av mina vänner på jobbet. På Marielles, kollade på det häromdagen då jag sparat det till något jag verkligen ville göra.
Men till min förfasan såg jag att det redan gått ut! PANIK!
Ringde Marielles idag och fick en tid för att göra mina fötter fina, snällt av dem att ta emot mitt presentkort ändå :] Ska bli lovely med lite fotmassage och fina målade tår!

***

Ikväll har jag och Sebbe bakat (T var ute i ärenden). Han rullade jättefina chokladbollar och rörde i kolakaksmeten. Alex den lilla luringen försökte bara äta upp allting.
- Baaakaaa kakaaa. Ätaaaa kaaakaaaa, sa Alex hela tiden vi bakade och pillade upp alla pärlsockerbitar vi tappat på buuurdet (Alex uttal på bord), hihi sötpruppen!

Nu ska vi se en film, Wolfman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0