Sommarkvällar.

Happ,  nu är kidsen ute i Fagervik hela veckan. Det är så tomt här hemma.
Det saknas någonting så man vet inte riktigt vad man ska ta sig till.
Man lyssnar efter dem men de är inte här. Små prupparna våra!

 

Igår var vi ut till Skatan och åt sikmackor efter jobbet.
Det var verkligen en underbar kväll, luften var ljummen och kvällssolen sken på oss där vi satt ute vid havet i skatan och bara njöt av sommaren.
Bilder finns i min mobil, kommer kanske senare.

Idag efter jobbet gick jag in till stan och mötte upp Solmaz, och sedan kom Tobbe och slöt upp med oss.
Vi gick till ett tält och åt en bit mat och tog en öl (jag drack ett glas rosé mmmm sommar sommar!).

 

Hoppas denna underbara ljumma värme stannar ett tag till, man blir så lycklig av den.
Och när man kan ta vara på kvällarna och bara gå i linne och njuta av luften. I love it!

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Men vilken hemsk bild på mig... ser ut som att jag säger ngt.. du får ta bättre bilder imorrn gumman :)

2010-07-07 @ 19:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0