T är nedslagen av halsfluss...och mitt tålamod är begränsat.

Så har halsflussen åter tagit sig in i vårt hem.
Denna gång är det min älskade man som blivit drabbad.
Det är så synd om honom, han ligger och sover och har så ont. ♥
Han ska till läkaren senare idag för att få börja med penecillinet.

Och mitt tålamod är verkligen begränsat, kanske är det för att jag ska börja jobba snart.
Men jag har nästan inget tålamod, och barnen testar mig verkligen till 200% idag.

Jag vill gå ut och leka, och vi hade bestämt det men det är ju så fruktansvärt kallt ute!
Mamma kom förbi en sväng nyss och tog med sig Sebbis på kälken upp till Maricel för att fika och ge honom lite luft. Och A sover sin lunch nap.

Så nu sitter jag här och andas.

Och funderar, jag ska ju åka med C på en resa i April. Hade bestämt Bahamas, men det var inte så bra enligt henne. Då hon ej får så många dagar ledigt där med mig, så nu funderar jag på om jag ska åka dit ändå eller om det ska bli Mauritius eller Cape Town.

Mauritius är mer sol och bad tror jag... så det lutar nog åt det :]

About Mauritius

Ser rätt fint ut ;)

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Vill oxå följa med på resa!! Kan ni inte ta med mig i en resväska.. är ju rätt liten.. =)

Kramis

2010-01-05 @ 18:50:58
Postat av: Cillis

Hi hi, jovisst Solis kan folja med! ;)



Vilken superbild!!!! Mmmm! Jag tycker vi far dit! Om jag ska vara arligare e det finare an Bahamas!!



Kram

2010-01-05 @ 22:10:18
Postat av: Matilda

hej,fin blogg ! :)

2010-01-07 @ 15:44:07
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0