Egentid med Sebbis ♥

Idag har T varit lite bättre, skönt för honom stackaren ♥
Eftersom han fyller år på måndag så hade jag en del ärenden, så jag & S åkte ut en sväng idag ensamma.
A sov, så han fick vara hemma med T.

Det var super mysigt att vara ute bara jag och Sebbis tillsammans. Han fick sitta fram med mig i bilen, och han var så glad och snäll. Trots att det var så sjukt kallt!
Vi var och fikade också och hade det så mysigt bara han och jag.
Jag tänkte efter när vi var på väg hemöver, och det är faktiskt FÖRSTA gången sedan Alex föddes som jag och Sebbis fått rå om varandra på riktigt, bara han och jag.
Och det var så otroligt mysigt, både för honom och mig.
Han är så härlig och surrar såååå mycket :]
Han fick ett Star Wars ritblock för att han varit så duktig :]

Vi stannade också till på Media Markt, och jag råkade köpa en telefon.
Den var på rea, men den var ändå väldigt dyr. Och det fick jag äta upp när jag kom hem...
Men jag behövde en ny telefon, men den hade inte behövt varit så dyr.
Dumt av mig, men den är super fin :)

Sony Ericsson C905Rosa dessutom ;)

I helgen blir det en del städning och bakning inför födelsedagen på måndag, samt en del förberedning både inför dagis och jobb(!). Kan inte förstå att jag ska börja jobba på måndag. Det är blandade känslor, men jag hoppas det går bra :) Men det känns skumt, svårt att greppa. När man varit hemma så länge, det blir en vardag ändå.
Samma känsla som när man skulle gå hem innan A föddes, då var det svårt att förstå att man skulle vara hemma så länge, nu är det tvärtom.
Ahhh, vad tiden går fort! Var tog den vägen?


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

fiiin telefon!skulle oxå behöva en ny då min lever sitt eget liv mellan varven, slår av sig själv eller startar om utan vidare...men blir väl längre fram kanske,synd som sagt att de ska vara så dyra.... hoppas allt är bra annars? jobbade min första dag i torsdags....nu är de heltid som gäller och pappa janne ska vara hemma..kram kram

2010-01-09 @ 19:37:26
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0