Kl 20.36 den 15 Februari 2006

Det var den vackraste stunden i mitt liv, det var då det började på riktigt.
Då föddes min första son, min älskade Sebastian.
Det är 4 år sedan, och idag har vi firat hans dag.

Vi väckte honom (och Alex) tidigt imorse med sång och paket.
Sedan var det dagis, där de firat honom med sång och glass :)
Efter dagis hade vi kalas för släkten, med en massa paket och kakor och tårta.

Det har varit en jättefin dag för vår lilla 4 åring.
Han var nöjd med dagen och stolt över att vara 4 år.
Imorse sa han - Mamma idag är jag inte 3 år längre, nu är jag 4! Ser du vad jag vuxit inatt?

Inatt ska han sova första gången utan blöja, hoppas det går bra :) Vi har pratat länge med honom om att när han blir 4 år så ska han inte sova med blöja längre, så vi håller tummarna på en kissfri natt.

Nu lite bilder på min älskling från hans fjärde födelsedag.

 Darth Wader tårtan :)

 Tröttisar
  
  Lite generad över all sång & pratar med Cilla i telisen.

 Mamman & Sebben.

 Grattis älskling!

Ps. Jag har lite blogg torka & tidsbrist förtillfället, därav skralt bland bloggningarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0