Jag längtar...

Jag kan inte säga det för mycket. Jag HATAR verkligen HATAR vintern.
Jag vill ha vår och sommar nu. Jag vill att den ljumma vinden ska susa genom mitt hår på vägen till jobbet, känna de underbara dofterna som kommer i mitten av maj.

Jag längtar tills barnen kan sluta med sina overaller, och kan ha sina springskor och vårjackor.
När man kan gå ut och gå, ut och leka utan att gruva sig för att det är så kallt.
När man på fikat kan ta med sig en kopp kaffe och sitta ute i solen och njuta och aldrig vilja gå in igen.

Och jag längar till Bahamas. (eller var det nu blir ;]) När jag kan sitta vid strandkanten, i den vita sanden med mina tår i det turkosa vattnet och sippa på en paraply cocktail. ÅH VAD JAG LÄNGTAR!

Photo: Bahamas

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag lääääääääääääääängtar också!!!!!!!! Har lagt in resan för onsdagen 21 April, sex dagar, kommer hem måndagen efter. Puuuuuuuussssssssss

2010-02-28 @ 12:57:12
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0