-Min favoriträtt är korv&makaroner och GODIS.

I eftermiddag har vi varit på 4 års kontroll med älsklingen på BVC.
Han var så duktig vår lilla älskling.
Först var det synkontroll, och han hade perfekt syn på båda ögonen.
Han var så duktig så :]
Sedan fick han rita vad han ville på ett papper, då ritade han en huvudfoting som föreställde mig, en bil och en sol. Mammas älskling!
Efter det skulle han "balansera" på ett streck som fanns på golvet, han var så koncentrerad att han gick in i väggen tillslut ;)
Sedan frågade hon honom lite saker bla vad som vad hans favoritmat.
- Korv och makaroner... och GODIS!
hihihi, vår lilla bubbe.
Ja han var så duktig så och gjorde allting man skulle! Han låg precis på normal kurvan, hon sa att det var väldigt ovanligt att man följde kurvan så precist som han gör :)
Han är nu 104 centimeter lång och väger 17,5 (!) kg. Våran lilla storkille! ♥

Ikväll så har vi byggt lego hela familjen. Han fick ett stort polis set av oss i present, så vi satt igår och idag och byggde ihop det. Alex försökte förstöra allting hela tiden, lill busen :)
Vi är fortfarande inte riktigt klar, men imorgon kan vi nog börja leka med det iallafall :]

Fy vad det var svinigt kallt imorse, -27 grader var det här hos oss. Brrrrrrrrrrr!
Tur att jag fick åka med Åsa annars hade jag väl förfrusit på väg till jobbet!

Imorgon bitti spelar Sverige hockey igen. Och jag börjar inte förrän 8.30 imorgon, så jag kommer hinna se hela matchen, samma sak var det i måndags, snacka om flyt :]

Kommentarer
Postat av: mamma

Lille Sebastian som blivit så stor.............. och duktig, teckningen måste ni spara annars vill jag ha den, och om lille Alexander oxå ritade så vill jag ha den.

2010-02-28 @ 10:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0