Kurr kurr.

Ja nu sitter jag här och stirrar på Tobbes fina skål med godis från videoteket, jag vill också smaka.
Det luktar gott och ser så gott ut. Men jag ska INTE nej nu är det slut med det.
Jag har ett mål och det målet ska jag nå.
Problemet i början av dieten är bara att jag blir så hungrig, trött och framförallt väldigt sur och lättretlig.
Men det brukar gå till sig efter någon vecka.

*
Idag har vi varit på staden och myst med C & M, sedan har vi firat Henke som fyllt år. Mkt trevlig dag! (förutom att S har varit jättesur, Cilla frågade t.o.m mig vad det var med honom...)
Imorgon blir det kräftor hos pappa & M. LÄNGTAR, mmmmmmmmmmmmm!

Har ngr bilder från idag också, men lägger in dem vid ett annat tillfälle.

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Frida-Martina

In till city, hade helt velat bo i det områda jag nu göra, men stenstan blir också bra. Mycket spännande och roligt :]

2010-08-15 @ 08:35:23
URL: http://www.frida-martina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0