Aless kissa.

Vi tränar varje morgon och kväll med Alex lite smått, men vi har inte bråttom, han är ju inte ens två ännu.
Men imorse blev han så lycklig och utbrast högt och glatt  "Aless kissa" också kom det en hel natts kiss i pottan, och grisen på botten kom fram. hihi. Duktig liten älskling :)

Förövrigt så har vi inte gjort så mkt idag, jag fick åka med min kära pappa imorse till jobbet, tur för det spöregnade. Och sedan jobbade jag till 17, och hade en dag som jag inte ens vill prata om, fy.
Ikväll har jag packat ner hela skafferiet och kryddhyllan och T har tagit ner gardiner, gardinstänger och lite lampor, och målat över W & S teckning som de ritat på hallväggen.

Nu dags att sova, imorgon ska vi ut till huset och plocka. Det känns så fel att vara här i lägenheten nu, jag vill bara vara i vårt hus, vårt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0