Underbara älskade solsken ♥

Vilket underbart väder det varit denna helg. Det är helt otroligt hur mycket solen kan påverka humöret.
Helt underbart!

I fredags var vi då på Ponuts fest. Vi hade faktiskt riktigt roligt :] Visst kände man sig en aning gammal, men kul hade vi :) Tack Pontus!

Lördagen vaknade vi upp i fagervik, barnen sov nere och vi uppe så vi fick sovmorgon ända till 09, lovely, verkligen guld värt :)
Sedan myste vi, lekte, bakade en paj och åt lunch innan vi åkte vidare till Anna, Tobias, Wilmer & Lova.
Vi satt ute på deras altan, det var riktigt varmt och man kunde tom ta av sig i t-shirt.
Barnen lekte och sedan bjöd de på en super god middag, grillat, muuuums!
Vi åkte hem strax efter 21, då Alex gick runt som i en dvala.
Tack Anna & Tobias för en riktig toppen eftermiddag/kväll!

Idag har vi varit ute i lekparken, lekt i sanden och cyklat.
När vi precis skulle gå in så slog Sebbis hakan, och när han skulle stänga lägenhetsdörren så klämde han sin tumme riktigt illa, lill stackaren!

Imorgon ska jag återigen börja mitt nya liv, jag måste verkligen få tillbaka min karaktär. Och springskorna ska på :)

Ha en trevlig kväll!

   Möte framför teven ;)


Älskar denna bild, man blir så lycklig av att titta på den ♥

 Alex & Lova ;)

 Glad Alex :)

 
 Mina älsklingar ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt att ni haft en bra helg. Ja, det är underbart med vår o snart har vi sommar oxå så pojkarna får ha mindre kläder på sig och kan vara ute. Vi har haft fullt upp med främmande igår o idag har jag varit till frissan o kyrkan. hoppas pojkarna sover gott nu för att orka till imorgon.

2010-04-25 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0