Det spelar ingen roll, du får vara min trötta prinsessa.

Man behöver små saker att se fram emot.
Även om det bara är något litet.

Jag hade nyss något jättestort att se fram emot, men sedan försvann det bara och då blev jag lite låg.
Men men sånt är livet, det är bara att ta nya tag.
Ibland känns det bara som att jag har sån otur! Sånt oflyt, kan man aldrig få vara riktigt glad?

Nu har jag iallafall några små saker att se fram emot.
Man får försöka hitta små mål att nå fram till, så man klarar detta gråa trista skit som är ute nu.
Jag hatar det och vill bara skrika!

Tur att jag har världens finaste barn som jag älskar mest i hela vida världen och jag har världens bästa man!
Jag brukar fundera ibland när jag pratar med andra, och de beskriver hur deras män/sambos är vilken otrolig tur jag har! Att jag verkligen har världens finaste som ställer upp för mig i vått o torrt.
Även när jag är så tråkig och trött att jag inte vet var jag ska ta vägen så säger han : det spelar ingen roll, du får vara min trötta prinsessa.
Häromdagen läste jag i tidningen om en gammal man som vårdade sin fru, hon kunde inte kommunicera med någon, inte gå och inte göra någonting själv. Hon var ett kolli helt enkelt.
Då sa jag till T: om jag blir sådär så vill jag inte leva längre.
Men då svarade han att han skulle så gärna ta hand om mig, hur gammal och sjuk jag än blev för han ville inte leva utan mig.
Det är det finaste jag någonsin hört, han är verkligen världens bästa på alla sätt och vis min underbara man! ♥


Kommentarer
Postat av: Cilla

Tooooooooooooooooooobbis!! Sikken man! :)

2010-04-10 @ 04:43:04
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0