♥13 kg och 87 centimeter ren kärlek♥

Imorse var jag & Alex på BVC. För en läkarundersökning, vaccination och vägning samt mätning.
Han var så duktig min lilla älskling, 13 kg tung och 87 centimeter lång.
Att jämföra med sin storebror som vid samma ålder vägde 12,2 kg och var 84 centimeter lång.

Idag har jag även fått mitt äckliga skattebesked, som väntat fick jag restskatt... 1900 kr. BLÄ!
Det är sånt man inte behöver, det får hellre dras lite extra.
T däremot fick tillbaka över 4000 kr.

Vi har även lagt sista budet på huset idag, och självklart var det någon som lade över oss.
Så nej... vi är fortfarande inte husägare. Letar vidare, och jag känner på mig att vi kommer hitta ett hus snart.
Jag bara VET det.

Nu ligger barnen och sover i sina sängar, nyduschade och underbara som alltid.
T är ute o byter däck, och jag pustar ut.
Har haft ont i magen ända sedan budgivningen började, och nu känner jag mig bara tom.
Kunde verkligen se oss bo i det där huset. Men det var väl inte meningen att det skulle vara vårt, det kanske kommer ut ett drömhus snart :] Eller kanske, det VET jag att det gör.

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Acca

stora killen då:) filip han är 78,3 och väger 10,3kg ca,men är ju inte still en minut nu så kan tro att inget fastnar på honom:)

vilket hus har ni budat på?ja jag hoppas oxå vi hittar drömhuset snart...vill inte bo i lgh och spec,. inte till sommaren...men man får ju ändå inte flytta in nu om man så hittar nått.....men bara veta att man får flytta in sep,okt,nov skulle göra att allt känns lättare:) lycka till för er!! kram

2010-04-14 @ 20:59:16
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0