Smygtitta :)

Så... vad har hänt sedan sist? :)

I Söndags så kom T hem igen, han kom redan vid 11.00, så det var nice. Då fick vi hela söndagen tillsammans :]
Vi var en sväng på birsta, handlade nya jeans, två tröjor och lite play doh , allt till Sebbis.
Sedan åkte vi upp till Specksjön och åt middag innan det var dags för Babysim.
Alex verkligen älskar att bada, hans ansikte lyser av glädje.

Igår hade vi städdag, jag städade och pojkarna följde efter mig :p.
Och sedan var vi till fotografen, som tur vad som kom T hem lite tidigare så han kunde följa med.
Det gick väl sisådär, Alex var inte alltför förtjust i kameran, men vi fick några bra bilder iallafall.
Både med Sebbis och Alex :]
Sedan hade vi glömt att klippa Sebbis, så han fick lite hår vax i håret istället.
Han var så stolt över att få samma frisyr som pappa :]

Idag är det babysång på schemat. Mano är sjuk, så då fick vi ha bilen idag, och T fick gå till jobbet.
Annars hinner vi aldrig hämta Sebbis i rätt tid.
Men det var SKÖNT att ha bilen imorse, då det endast var 4 grader, brrrrr!!!

Nu försöker Alex sova, hoppas han somnar, han ligger därinne och pratar hör jag :)
Annars blir det nog kaos på sången.

Imorse när jag gjorde frukost så satt han inne i vardagsrummet och lekte, jag smygtittade på honom, och det brukar jag även göra på Sebbe, och ibland på dem båda tillsammans då de leker.
Det är nog bland det bästa som finns, att titta på dem utan att de vet det :] De är så söta! ♥




 

Kommentarer
Postat av: Anna

Guuud vad Sebbe blev extra lik Tobbe med håret "fixat"!!!!!! Fint kort! kram kram

2009-09-29 @ 10:53:44
Postat av: mamma

OJ, vad fina pojkarna blev. OCH Sebbe är ju en KOPIA av Tobbe, nu ser jag det exakt. Och lilltrollet är lika sin mamma

2009-09-29 @ 12:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0