Ont i mamma hjärtat.

Igår kväll var jag hemma hos Emma på middag, very nice. :)

När T hämtade mig så var Alex sämre igen, han hade feber och var så ynklig ♥

Imorse när han vaknade var båda hans ögon fulla med ögoninflammation, så jag fick badda upp båda ögonen så han kunde se ordentligt. Stackars liten.
Nu på morgonen hade han också feber, så han fick lite alvedon och nu sover han en stund.

Åhhhhhhhhh det gör så ont i mamma hjärtat när han är sjuk, man blir så maktlös och det är så synd om honom.
Hans ögon är alldeles röda och vattenfyllda, han är varm och så liten.

T skjutsade upp Sebbis imorse på dagis, så vi slapp gå då det bara var 7 grader, brrrr!
Hoppas Sebbis klarar sig o inte får ögoninflammation han också.

Mammas darlingar!!!

Känns inte alls kul o lämna bort dem då de är sjuka. Särskilt Alex som är så pass sjuk som han är, och som är så mammig. ♥

Morsis & Maria, var snälla mot mina pojkar, och krama dem varje dag från mamma :)

***

Förövrigt så läste jag att Patrick Swayze hade gått bort igår. En stor ikon lämnar jorden, ännu ett offer för min största mardröm, Cancer.

***

'



Mammas småpojkar leker båt :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0