Nice day :)

Så var helgen här, och T har åkt i väg och fiskat med jobbet.
Så det är bara jag och mina små darlingar i helgen.

Idag har vi varit hos Wilmer, Lova & Anna. William, Lova & Kristina var oxå där.
En super trevlig dag, som alltid.
Grabbarna busade, och rev ut allting som gick att riva ut tror jag.
Och Anna fixade lunch, keso-plättar, det gick hem hos ALLA. Det var mumsigt!
Sebbe åt 6 (!) plättar och Alex åt 3, så Sebbis åt mer än mig :]

Vi åkte sedan hem och myste lite medans Alex sov, sedan lagade vi middag, badade, läste ett antal böcker, hade lite fredags mys (Sebbis fick ostkrokar och Alex majskrokar :p).
När det var dags att sova slocknade Sebbis på mindre än 1 minut!
Såklart, han har ju busat hela dagen :]

 Älsklingarna!!! ♥

 Alex-boy ♥

 Sebbe-boy ♥

Så det har varit en väldigt nice day idag. Utan några bråk, Sebbis har varit en liten ängel.

Det enda som oroar mig lite just nu är att jag varit på toaletten x antal gånger idag, och ikväll har det knappt gått 15 minuter mellan besöken. Jag är ständigt kissis, jag anar en UVI på ingång :/ SKIIIIIT!!!

Ps. Saknar min man! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0