Lovely väder!

Vilket underbart väder det varit idag, sjukt för att vara den 26 September.
18 grader och sol, love it!

Vi har varit med morsis hela dagen. Vi åkte ut till henne efter lunch, kikade förbi hos mommis, sedan gick vi bakom kullen ner till Kvissleby, och fikade med söt-farmor.


Farmor Mary & lille Alex ♥

Sedan fick Sebbis hoppa i hoppborgen utan för Nivrena Hallen, och där träffade vi på Neo, Linn & Micke. Kul!
Efter det vandrade vi hem till mamma, hon lagade mat medans A sov i vagnen, och jag och Sebbe var ute och lekte. Jag bjöd honom på pannkakor och saft ute i lekstugan ;]
Sedan kom LEE hem efter sin fisketur och då åt vi middag. Mums!

Sedan åkte vi hemöver och kollade på piff & puff och Sebbis fick sitt efterlängtade Lördagsgodis :)
När han skulle sova stod hans mage ut som en ballong, då han ätit så mycket idag. Mammas go fis! ♥

Min förmodade UVI var bättre imorse och jag trodde den lagt sig, men under dagen kom den smygande igen.
Så ikväll har jag pimplat tranbärsdryck och sett på en super bra tjej film "Dumpa honom", I like!

***

Btw idag så såg jag en kille som jag hade en liten fling med innan jag träffade Tobbe. Han satt på en bänk med mjukbyxor och lodiga kläder tillsammans med en äldre man, brevid dem låg systemet påsar och de hade en öl var i handen.
" Va mysigt det såg ut" sa mamma, yeah right, kul att ens gamla fjortis fling blivit alkoholist. Jag skyndade mig förbi så han inte skulle känna igen mig. Puh.

***

Imorgon kommer T hem, jag längtar efter honom!

Ps. Har jag sagt att jag kanske ska åka till Bahamas i Mars/April med min syster? :] Håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Åh Bahamas.. jag vill oxå! Kan ni inte slänga ner mig i en resväska?! =)

2009-09-27 @ 16:27:25
Postat av: Frida

Oj ! Bahamas ! SPännande :)



Sugen på att sälja iväg lite barnkläder o leksaker?

kolla på min blogg för mer info :)



Ses imorron!

2009-09-28 @ 20:26:45
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0