London calling!

Yes, nu är det mesta nedpackat, förutom necessären.
Pratade med Jenny förut, och hon skulle ha 2 utgångs toppar med sig, och jag har bara en klänning att gå ut i.
Så nu måste jag kanske ha med mig en till utgång  top, om man inte hittar något i London vill säga, och om vi nu ska ut :]
Hon funderade dessutom på att ta med sig Vickan Silvstedt klänningen då hon hörde jag skulle ha klänning, haha vilka I-landsproblem :p

Jag är så nervös och har så ont i magen över att lämna Alex. Han har varit så sjuk ikväll, det bara rinner ur hans ögon, de är uppsvällda och röda och han har haft feber.
Jag lovar att jag kommer gråta när jag lämnar honom imorgon hos mamma.

Men samtidigt ska det bli helt lovely att komma iväg, bara jag och min älskade man ♥
Att vi ska få vara Tilda & Tobbe Onsdag-Söndag, och inte mamma och pappa.
Vi kommer och njuta och vi kommer ha super kul tillsammans med världens bästa Jenny & Micke.
Och tillsammans med Cilla & Mark :)
Smsade med Mark förut, han skulle möta oss i Turnham Green, så vi inte kommer vilse :]

Well, ha en fab fortsättning på denna vecka!
Skriver mer efter London, imorgon ska jag lämna barnen, och sedan bär det av till Arlanda för att flyga till London kl 20.55!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ses torsdag, yey!! Tank att ni kommer till London innan mig! Och du....varldens basta?? Ar inte jag och Mark det med???? Buhuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Puss

2009-09-16 @ 00:03:00
Postat av: mamma

Matilda, du behöver inte vara orolig för lille Alexander, jag ska ta hand om honom som han vore av glas. och blir han inte bättre tar jag honom till doktorn.Och han ska få så mycket kärlek så han blir less på mig

2009-09-16 @ 09:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0