.:Vaccinering av Sebbis:.

Tisdag igen och dagis.
Idag fick vi bråttom, då pojkarna ville sova länge imorse :]
De vaknade inte förrän 07.50, skönt!
De har faktiskt (peppar peppar!!!) sovit riktigt bra sedan i fredags, och det känns.
Man blir mycket piggare, orkar mer och är på bättre humör.

Idag är det ingen babysång, så vi är bara hemma och myser jag och Alex.
Han sover just nu.
Mano & P ska ändå hämta Sebbis på dagis, de ville hitta på nåt skoj, så då får de gärna göra det :]

Ikväll ska T på hockeykväll (fest) med XL bygg. Så då ska vi ha en riktigt mysig kväll jag och grabbarna.
Leka och mysa i soffan.

Nästa Tisdag ska vi ner på BVC och vaccinera Sebbis mot svinis, självklart ska han vaccineras han som är runt så många barn som hostar och nyser. :]

Idag fick han oxå ett brev från ELLA, han ska på kalas på drakborgen, han kommer nog bli super glad då han ser det.

Nu lite bilder på mina änglar, mina underbara fantastiska barn! Som skänker så mycket glädje och kärlek.

 

Sebbis har blivit så stor, han förstår så mycket och är en underbar liten pojke (och ibland ett litet monster, men bara ibland :p).

 


Och Alex växer så fort, man märker från dag till dag hur han upptäcker saker. Man kan säga åt honom att : Nu ska vi byta blöja. Och då går han in till skötbordet och väntar. Han är så underbar, och han är ALLTID glad.

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0