Strandsatta.

Nu är det måndag igen, Alex sover och jag tror S börjar bli trött på att leka med mig hela dagen. Nu sitter han klistrad framför tevespelet, han provade att spela i helgen och nu tycker han att det är super kul.
Dumt kanske att låta honom börja spela så tidigt.

Idag är vi strandsatta, T har bilen och vi har punkas på vagnen.

Det har varit en mysig helg.

I lördags var Sebbis på bio med C&K. Laban, De hade även träffat Ella :]
Under tiden smet vi ut på Toys R us och inhandlade lite lego till halva priset och bilbanan som Sebbe ville ha.
Han ska få bilbanan i julklapp och vi ska spara legot till födelsedagspresent.

På kvällen kom mamma & LEE hit och var med barnen medans vi var ut och åt och var på bio.
Filmen var super bra, spännande mest hela tiden, jag satt på nålar. Mysigt att bara vara vi ibland.
Skulle nog behövas en gång i veckan helst.
Man är för dålig på att säga till varandra hur mycket man älskar varandra. Man tar varandra för givet för mycket.
Tobbis min underbara man, jag älskar dej, av hela mitt hjärta för evigt! ♥

Igår var vi till pappa & fikade och sedan var vi på sim. Alex var sååå duktig igår, han förstår så mycket mer än man tror. Vår lilla älskling. Sedan råkade det bli två djuuuup dykningar oxå, men han bara log när han kom upp till ytan igen, och fortsatte bada. Han älskar verkligen att bada :]

Nu ska jag ta fram lite festis till Sebbis och snart börja med maten, idag blir det kålpudding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0