Grattis BROR på namnsdagen :)

Idag är det Alex namnsdag, han heter ju Alexander BROR Harry, och idag är det bror som har namnsdag :)

Det är en busy week när det gäller namnsdagar i vår familj, idag är det Bror, på torsdag Nils (som Sebbe heter) och på lördag är det Harry :]

I Lördags var förresten vi med i tidningen http://st.nu/start/sundsvall/1.1405809.

Vi har haft en bra helg, men idag har jag en riktigt dålig dag på alla sätt som är möjligt. Därför avslutar jag nu.
Annars blir det bara en massa depp & ilska i detta inlägg.
Hoppas ni har en bättre dag.

Kommentarer
Postat av: JENNY

Hrrmm.. "busy week när det gäller namnsdagar" Bror, Harry, Nils o allt var det är.. Ingen du glömt?! Typ idag - tisdag??



;)

2009-10-06 @ 10:15:27
Postat av: mamma

Varför är du deppig? Jag förstår om du har det jobbigt med din förkylning som aldrig går över, men du har det bästa liv man kan ha med din fina familj. jag skulle önska mig tillbaka när barnen var små-det var bästa tiden i mitt liv

2009-10-06 @ 10:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0