Getting back in shape.

Så nu har jag bestämt mig för att ta tag i min vikt igen.
From igår så kör jag enligt LCHF igen, gårdagen gick riktigt bra :]
Och jag gjorde (om man får säga så själv :p) en super god middag.
Köttfärslimpa med färskost och basilika gratinerad blomkål. Det var super!
Barnen älskade det också, men de ville inte ha blomkål så de fick potatis istället :] (och pappan oxå såklart)

Egentligen är det inte siffrorna på vågen som spelar någon roll, men det känns så fort man går upp i vikt.
Och då mår jag inte bra, och bli ledsen och nere. Därför vet jag att jag nu kommer må bättre, om ca en vecka :)
För första veckan med LCHF så blir man alltid irriterad, det är väl för att allt socker ska ut.



Idag ska vi kolla på ett hus igen, ligger på fel ställe om älven, men huset har ett toppen läge, med en fin tomt som gränsar mot skogen. Och hur underbart vore det inte att han en sådan tomt.
Vi måste verkligen ha tag i ett hus nu, det börjar bli riktigt trångt.
Och vi vill att Alex ska få ett eget rum snarast, då kanske han lär sig att sova bättre.

Nu är det snart dags för babysång. Kul!!! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Va fina barn du har! :)

2009-10-13 @ 21:21:03
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0