Tänk inte ens tanken, och framförallt säg det INTE. För då händer det nästa morgon.

Visst är det sjukt? Bara för att man tänker en sak, och framförallt om man säger det till någon typ: Det var länge sedan Sebbe gjorde si, eller det var länge sedan Alex gjorde så. Då händer det morgonen/dagen efter.

Igår tänkte jag nämligen att Alex har blivit så duktig på att sova, att han sover ca 12 timmar varje natt, jag & T var så DUMMA att vi även pratade om det på kvällen.

Och vad händer då denna morgon? Jo han slår upp sina vackra stora ögon klockan 05.10, och somnar inte om.
Typiskt, man ska ALDRIG säga någonting. haha.
Och idag kunde vi inte heller ta bilen, då T hade den imorse. Så det var bara att vandra som en sömngångare upp till dagis. Kanske var lika bra, så man fick vakna lite. ;]

Det resulterade i att A var super trött när vi lämnat Sebbis, han låg på golvet med sin snuttis filt och nappen i munne och myste medan jag diskade och gjorde frukost.
Sedan fick han sin banan (som han alltid får då jag ätit frukost) och efter det frågade jag om han ville sova
- Mmmmmm, svarade han och nickade.
Så nu ligger han och sover i sin säng (nu vaknar han väl för att jag skriver det :p).

C ringde nyss och frågade när jag skulle börja jobba... ooooh det börjar närma sig nu, idag är det endast 2 månader kvar. Tiden kommer bara flyga iväg.

Well well... ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0