Guld värd.

Så har helgen rusat förbi igen, detta har vi gjort.

Torsdag: Vi var hemma och myste jag & boysen. Lekte mest hela dagen. På kvällen var vi o letade en present till Ella samt handlade.

Fredag: Hälsade på Anna,Wilmer & Lova. Veckans höjdpunkt :] På kvällen åt vi pizza och myste framför teven. Sebbis ville dock inte mysa alls med oss, utan låg inne i vår säng och kollade på pokemon.

Lördag: Var ut o handlade en tomtedräkt till Sebbis. Hälsade på i Fagervik och vi fick även middag där :) På kvällen försökte vi ta kort på barnen, kan säga att vi inte fick ett enda riktigt bra kort.

Söndag: Veckohandling och sedan skjutsade vi Sebbis till Gunnvall & Pontus. Då P skulle följa Sebbis på Ellas kalas på drakborgen. Under tiden han var där så var vi på simmet. Mys!

Måndag: Lekte med boysen på förmiddagen, på eftermiddagen kom Anna & kidsen förbi. Nice!!!

Wilmer hade roat sig med att frisera stackars lilla Lova i Söndags, han hade klippt bort en hel del av hennes hår.
Stackars lilla gumman.
Men Wilmer verkade inte särskilt bekymrad - Jag skulle göra henne fin till Tomten kommer.

hihi barn är för härliga, min mardröm är nu bara att Sebbis ska ta saxen och klippa Alex hår. Då kommer jag gråta floder!

Det är bara två veckor kvar sedan börjar Anna jobba. :[ Iofs börjar jag ju också snart.
Anna du är guld värd, du och dina underbara barn. Tack för att ni vill umgås med oss, om vi inte haft er hur skulle vi klarat detta år? :]

Snart är det dags för babysång, och ikväll ska vi (T såklart) ge oss på det tredje och sista försöket att laga hans bil. Håller mina tummar.

Ha en bra dag, blir nog en roligare inlägg imorgon :) Lägger in två bilder så blir det kanske lite roligare :)



  Mina älskade boys, ÄLSKAR er gränslöst! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka fina pojkar och dom är mina barnbarn

2009-11-17 @ 14:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0