-Mamma när vi köper hus vill jag ha...

Vi har haft en bra o mysig helg tillsammans.

I Fredags gick vi upp till Norra berget tillsammans med Wilmer, Lova & Anna. Vi hade en jättemysig dag däruppe.

I Lördags var vi ute o letade skor till Sebbis, han har växt ur alla sina sommar dojor, så det var dags för nya. Men självklart hittade vi inte några i hans storlek.

I Söndags var vi ute hos mamma & LEE samt var på vigsel träff i kyrkan.
Det var en super bra träff. De gick igenom hur vigsel ceremonin går till, vad man ska säga och hur man ska gå.
Samt spelade upp de vanligaste bröllopsmarscherna och psalmerna. Så nu vet vi precis hur vi vill ha det, skönt!
Samt att vi fick 6 bibel texter att välja bland, som ska läsas upp på bröllopet. Jag fastnade för en direkt, det var super fin.
Och om vi har tur som kommer P att läsa den på vårt bröllop.

Vi fick en försmak av hur Tobbis kommer att må på vår bröllopsdag oxå, så fort prästen började prata så blev han svettig och viskade till mig att han höll på att svimma *darling*.
Själv höll jag på att börja gråta när de spelade bröllopsmarscherna :]
Men Moster M sa några kloka ord när vi var på väg ut som jag verkligen tog till mig, tack M. Du fick mig på andra tankar, de tankarna som lätt försvinner i all planering. Men som är anledningen till att man gifter sig. Det är ju det som är det viktiga.
♥ T jag älskar dej♥



Alex utveckling går såååå fort nu, jag hinner inte alls med känns det som. Han står upp mot allting. I Fredags tog han sig upp mot soffan för första gången och blev överlycklig. Igår hade han premiär tur med gåvagnen och alldeles nyss gick han en sväng längs vardagsrumsbordet ♥

Och Sebbis är så rolig :] Han är en fantastisk liten kille som vissa dagar kan driva mig till vansinne, för att nästa sekund få mitt hjärta att slå en frivolt. Han är så duktig och lär sig nya saker varje dag.
Hans nya grej just nu och som får mitt hjärta att värka är att säga: - Mamma när vi köper hus vill jag ha en gunga.
Eller liknande idag när vi gick till dagis sa han - Mamma när vi köper hus vill jag ha en fotboll och ett mål, och då kan vi spela du och jag.
Åh vad jag vill ha ett hus, så han kan få alla de sakerna som han vill ha. Min lilla ängel ♥
Vi var en sväng på stan igår oxå och då hittade vi iallafall skor till både honom och lillebror.
Sebbis var såååå stolt över sina skor imorse att han visade alla fröknarna dem och han var såååå söt min lilla kille ♥


Idag ska vi på babysång igen, ska försöka få A att sova en liten stund nu, så han orkar leka med alla barnen :)

 Darlingen äter välling själv ♥
 Överlycklig :)

 Älsklings pojkarna som leker ♥

 Gå vagns premiär :)

 New shoes! (Alex någon strl för stor, så han kan ha dem hela sommaren :])

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan. Skulle medela att jag och mamma kommer på bröllopet! Går det bra att gubben ev föjler med?

Ha det gott, stressa inte för mkt inför stora dagen :)

2009-05-20 @ 12:02:15
URL: http://pepitalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0