Underbara solsken!

Konstigt hur lycklig man kan bli av att dra upp rullgardinen på morgonen.
När man ser blå himmel och strålande solsken så blir hela dagen mycket bättre.
Man blir lycklig och man får energi.

Det är helt underbart väder idag, och varje sekund jag är ute så njuter jag verkligen av denna underbara årstid.
Imorse när vi gick till dagis, när vi tog vår ryggis runda och när jag satt på balkongen och åt min frukost.
Det kan inte sägas för ofta, jag ÄLSKAR sommaren!

Ikväll ska jag på en tur med M/S Medvind med jobbet, kul!


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig, underbart med lite sommarvärme! Ska bege mig ut på lååångprommis nu innan jag hämtar Wilmer. Ha så kul på Medvind ikväll, ses imorrn!

2009-05-28 @ 12:26:13
Postat av: Cilla

Ja visst är det härligt med sol! Här har sommaren också kommit! Håret blev ju suuuuperfint när Emma gjorde det, men jag tycker nog du ska hålla det lite hemligt tills bröllopsdagen! :) Förhoppningsvis såg inte Tobbe det iaf! ;) Puss och kram

2009-05-29 @ 16:14:08
URL: http://annacecilia747.blogg.se/
Postat av: Lina

Hejsan ! allt bra? sommar och sol, sååå härligt väder ute nu :) Hasse kommer på bröllopet, tänkte bara medela det ! :) ses!

2009-05-30 @ 20:15:13
URL: http://pepitalady.blogg.se/
Postat av: L

Hej!

Jag såg att du ätit enligt LCHF, kan du ge ex. på hur en dagsmeny såg ut för dig? Har lite svårt nu i början nämligen hur mkt man ska äta osv.

Tacksam för svar!

2009-06-01 @ 18:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0