Underbara familj, ni är guld värda ♥

Igår var mamma, pappa & Jenny och hälsade på oss.
Vi hade "planeringsmöte" inför vår bröllopsfest.
Vi ska få bröllopsfesten som en present från min mamma & pappa.
Ni är helt underbara, tack för allting ni ger oss ni är guld värda!
Och Jenny, du är verkligen världens bästa. Du är en ängel och vi är sååå lyckligt lottade som får ha dig som vår vän. ♥

Vi har gått och varit så nervösa över hur vi ska rymmas i vår festlokal... Den rymmer nämligen 50 st, och vi kommer bli ca 75 på festen.
Men nu har en sten fallit från våra hjärtan, vi har bytt festlokal.
Så till alla som ska på mitt bröllop... vi kommer nu ha festen i Mässen på Akzo Nobel, så sprid det vidare till alla som ska på bröllopet!!! :]

Åååååååhhhhhhhhhh jag längtar, och nu känns allting bara såååå bra!!!! Jag ser sååå framemot att få dela denna underbara dag med vår familj, släkt och vänner ♥
Men nu börjar jag bli nervös oxå, men det är väl så det ska vara ;)


Kommentarer
Postat av: Solmaz

Längtar med... skönt att det löste sig med lokalen =) Du MÅSTE säga vad ni önskar er i bröllops-present!!! Det vill jag vet snart.. =) love u

2009-05-07 @ 18:49:27
Postat av: Cilla

Åhhhh vad härligt gumman! LÄäääääääääängtar!! Puss

2009-05-07 @ 20:03:51
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0