Tack♥

Tack för alla fina kommentarer.
Visst kan man göra fel, men det kändes så i hjärtat igår.
Men vissa dagar är man hård mot sig själv, ibland känns det som man försöker och försöker och ändå blir allting bara fel.
Men det var säkert mest jag som blev ledsen för att jag missat utflykten.
Han var som vanligt när han kom hem och verkade ändå haft roligt. Min lilla älskling! ♥

A har nyss somnat och nu ska jag snart ta tag i lite dammsugning, mamma, pappa & Jenny kommer på besök ikväll.
Vi ska ha ett "fest möte", och ta tag i planeringen inför bröllopet. Spännande.

Måste bara lägga in en bild på min lilla buse, som busade i morse när jag åt frukost *Söt*


Kommentarer
Postat av: Solmaz

Men guud, är det där alex på bilden.. tyckte inte han var lik sig... så där såg han ju inte när jag var o hälsade på :( snacka om att han växer fort nu =)

Hör av dej om ni behöver ngn hjälp med bröllopet =)

2009-05-06 @ 18:12:09
Postat av: angel

vilken sötnos :)

2009-05-08 @ 17:41:14
URL: http://wwwgullegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0