♥Sebastian♥

Imorse så promenerade vi upp till dagis med Sebbis som vanligt, han hoppade upp i min famn och kramade mig och sprang sedan iväg för att cykla.
Sedan gick jag och Alex 2 varv på ryggis och sedan passerade vi dagis på vägen hem.
Där ser jag min älskling cykla runt, han skjutsar Malva på cykeln och jag ser honom stanna och tanka och sedan cyklar de vidare.
Då börjar mina tårar rinna och ett stort leénde sätter sig på mina läppar.
Det där är MIN son, han som är så duktig. Så glad och social, en sådan pratkvarn och som är nästintill blöjfri nu (utom på nätterna). Vad stor han blivit min lilla Sebbis, så stor så duktig och så underbar.
Han är min son, och jag ser så framemot att följa alla hans steg i livet ♥

    


Kommentarer
Postat av: m a r i c e l

ååh så söta bilder! :D

2009-05-27 @ 18:36:01
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0