Alex gör framsteg! ♥

Igår på babysången så stod Alex som vanligt på alla 4 och funderade (han kryper ju genom att åla fram, och står bara på alla 4 och funderar men kommer ingen vart, sötpruppen!). Och helt plötsligt så sätter han sig upp ♥ Mammas duktiga älskling.

I helgen lärde han sig oxå att säga titta, men hans uttal låter mer som "dittad" ♥
Jag tycker han är så tidig när jag jämför med Sebbis i samma ålder, men kanske var det han som var lite sen.
Han kröp/ålade inte förrän han var 9 månader, och ställde sig upp först vid 10 månaders ålder.
Men det är klart de är ju två olika individer mina små älsklingar.

Idag har jag försökt börja pussla lite med bordsplaceringar, det är super krångligt.
Alla måste ju passa med varandra, och det är en hel del mer tjejer än killar på gästlistan.
Men alla har ju inte osat ännu... men det är ju 2 veckor kvar tills sista dag, så får väl fundera vidare :]

Idag är det planeringsdag på dagis, det känns som det är ofta... men det är det förmodligen inte :)
Så idag hade jag planerat en tur till Norra med lite fika och mys, det var ju så fint imorse. Men när vi gick upp och började göra oss klara så började det blåsa och blev alldeles grått. Sååå tråkigt :[
Så det blir en inne dag idag. S kollar på barnkanalen, jag sitter här en sväng efter att nyss matat barnen med lite lunch och A går runt i sin gåstol.  Hoppas alla har en bra dag ♥

Ps. Om någon har tips på ett bra ställe som gör manikyr, så säg gärna till ;] Ds.


Kommentarer
Postat av: Carin

Prova hos Marielles, vet inte om dom är bra men det ser då snyggt ut.......

2009-05-13 @ 15:23:09
Postat av: Cilla

ÖÖÖÖÖhhhhhh, du vet väl vem du inte ska sätta mig bredvid nu va??!! He he he. Puss

2009-05-14 @ 01:36:16
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0