Trotsboken!



Nu har jag fått Trotsboken av min underbara mamma :), hade namnsdag i Lördags så fick den som present, lite i efterskott. Nu ska jag läsa igenom den, så kanske man kan få lite tips :]

Igår var Sebbis tok trött, somnade i soffan vid 18.45, väckte honom vid 19.10 och bar in honom i badrummet för att borsta tänderna, sedan gav jag honom välling och så somnade han igen som en klubbad säl. Han kom upp vid 06.10 imorse, men somnade sedan om och vaknade 07.50, snacka om att han måste varit trött, älsklingen ♥

Idag/imorse var min kära lilla mamma här och lämnade trotsboken, samt lämnade Sebbis på dagis *Guld värt*

So far idag har jag hunnit prata med morsis lite, ammat, kört ett core pass (köpte en ny tränings dvd, suuuper bra!!!), ätit frukost och nu ska vi snart gå en sväng på stan, A behöver lite sömn :)

*Idag tänker jag som varje år den 18e mars på min älskade farfar, tiden går, nu är det 17 år sedan han lämnade oss. Saknar dej!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0